Gilde Buy Out Partners | Evenement, video en boek

Investeringsmaatschappij Gilde Buy Out Partners wil een afscheidsfeest organiseren voor een van haar zeer gewaardeerde partners. De vraag aan La Plume Media is om dit verrassingsfeest een extra touch middels een leuke video geven. La Plume Media krijgt hierbij de vrijheid om groot uit te pakken.

De vertrekkend partner heeft een grote voorliefde voor jong talent, met name in de klassieke hoek. La Plume Media heeft zodoende een volledige show op poten gezet met acht jonge orkestleden en tien dansers, die het favoriete stuk van de partner ten gehore brachten. Tijdens de act worden frequente stilten ingebouwd waarbij een video zichtbaar wordt waarin collega’s, klanten en vrienden van de vertrekkend partner aan het woord komen en de partner op ludieke wijze portretteren. Het stuk eindigt met de dansers die de partner een tafelboek overhandigen met daarin uitspraken van al zijn collega’s, vrienden en zakenpartners. Bij elke quote staat een mooie, door La Plume Media gemaakte foto.

Ook de communicatie en de vormgeving van het evenement zijn door La Plume Media verzorgd: van uitnodigingen tot zaalaankleding en een fotowand. Bij afloop krijgen alle bezoekers een paar bretels cadeau met een geborduurd logo van Gilde Buy Out Partners; hét handelsmerk van de vertrekkend partner.