ABN AMRO | Klantjournaal

Bij ABN AMRO staat de klant centraal. Het bedrijf wil haar medewerkers bewustmaken van de interne klantgerelateerde projecten en zorgen en vragen van klanten inzichtelijk maken. Het bedrijf vroeg La Plume Media om na te denken over een leuke, laagdrempelige manier om dit voor elkaar te krijgen. De oplossing: een eigen ABN AMRO klantjournaal! La Plume Media en de communicatieadviseurs van ABN AMRO sloegen de handen ineen, ontwikkelden een format en werkwijze, en gingen aan de slag! Met succes! Inmiddels verschijnt er elke 6 weken een ABN AMRO klantjournaal van ongeveer 10 minuten. De kenmerken? Hoog tempo, een lekkere afwisseling tussen fun en fact, en verfrissende animaties. La Plume zou La Plume niet zijn als het journaal niet vol verbindende elementen zit. Zo kunnen collega’s complimenten inzenden en meedoen met ‘raad de plaat’ waar een ABN AMRO-commercial uit de oude doos wordt gedeeld. Informatief, verbindend en ook nog eens ontzettend leuk!