Project omschrijving

Gall & Gall | Webcast

Gall & Gall wil haar medewerkers het hele jaar door op de hoogte houden van de ontwikkelingen binnen het bedrijf. Normaal gesproken doet de drankenspeciaalzaak dat tijdens fysieke bijeenkomsten, maar vanwege het coronavirus is dit geruime tijd niet mogelijk. Lastig, zo in het najaar, want in de drukte rondom de feestdagen is het van groot belang dat de medewerkers weten wat er speelt. Gall & Gall praat haar medewerkers daarom in 2020 en 2021 bij via interactieve, gezellige webcasts. Tijdens de uitzendingen worden de collega’s bijgepraat over corona en de impact daarvan op het bedrijf, maar is er ook volop ruimte voor informatie over hoe het met Gall & Gall gaat (goed!), de acties en campagnes die eraan komen, en worden er nieuwe dranken (met en zonder alcohol) getoond. Tijdens de kerstuitzending wordt er zelfs met ruim 1000 medewerkers live, vanuit huis, van de nieuwste dranken – cadeautje in het kerstpakket – geproefd. Als dat niet goed genieten is!? La Plume Media is bij alle uitzendingen verantwoordelijk voor de hele productie van de webcast: van het creatieve concept en het script, tot het aansturen van de technische ploeg, de inrichting van de studio en de Razende Reporter-items die tijdens de uitzending te zien zijn.

Terug naar de portfoliopagina