Interne
communicatie

Informeren, betrekken, enthousiasmeren.

Een belofte aan klanten doen is één ding, maar het zijn de medewerkers die die belofte waarmaken. Bovendien zijn zij het hart van jouw bedrijf. Hoe zij naar jou als werk(gever) kijken, is daarom cruciaal. Interne communicatie is een van de middelen om daaraan invulling te geven. Hoe? Dat is altijd maatwerk. Soms volstaat een bedrijfsvideo of interne nieuwsbrief, in andere gevallen is een uitgebreid communicatieplan nodig. Het doel blijft echter hetzelfde: je medewerkers betrokken houden, zorgen dat ze weten wat er van hen wordt verwacht en een gemeenschappelijke cultuur neerzetten. Daarmee geeft interne communicatie sturing aan jouw bedrijfsidentiteit.

Verander
communicatie

Verandercommunicatie

Je hebt besloten om een verandering door te voeren. Daarin moeten de medewerkers natuurlijk worden meegenomen.

Crisis
communicatie

Crisiscommunicatie

Er gebeurt onverwacht iets wat de activiteiten van jouw bedrijf dreigt te verstoren. Communicatie is nu essentieel.

Arbeidsmarkt
communicatie

Arbeidsmarktcommunicatie

Je hebt nieuwe collega’s nodig.  Arbeidsmarktcommunicatie helpt je de juiste medewerkers te vinden.

Marketing
communicatie

Marketingcommunicatie

Je imago verbeteren, relaties betrokken houden en producten beter verkopen.