BLADeren met Horticoop

Traditiegetrouw brengt investeringscoöperatie Horticoop, actief in de tuinbouwsector, haar jaarcijfers op een inspirerende manier; niet als saai boekwerk, maar in de vorm van een magazine met de toepasselijke naam BLAD. Dit magazine, dat tweemaal per jaar verschijnt, staat bol van de achtergrondverhalen, kennisdeling tussen leden en – in de zomereditie – de financiële cijfers met een hapklare toelichting daarop. Ook dit keer stortte La Plume zich op de creatie van BLAD. De koppen werden bij elkaar gestoken voor een passende BLADindeling, La Plume’s tekstschrijvers namen de spreekwoordelijke pennen ter hand en spijkerden en passant hun kennis bij over circulariteit in de tuinbouw en robotica in de rozenteelt. La Plume’s creatieve breinen bogen zich over infographics, vormgeving en opmaak. En ook het productieteam kwam in actie, want zonder hun strakke afstemming met de drukker en vertalers geen Nederlands- en Engelstalige magazines op de deurmat. Het resultaat is er weer een waar we trots op zijn!