Keuhne+Nagel naar de Efteling
18 juni hielp La Plume Media Kuehne+Nagel met de Magic KN Familiy Day. Een dag die volledig in het teken stond van de medewerkers en hun families. La Plume Media helpt Kuehne+Nagel al jarenlang bij interne communicatie. Zo ook bij het grote medewerkersevenement in de Efteling!
De focus lag op de beleving, communicatie en de organisatie. La Plume Media verzorgde alle vormgeving zoals de uitnodigingen, posters, photobooth en de vele goodies. Kinderen konden zichzelf laten beplakken met tatoeages; blauwe ankertjes, het logo van Kuehne+Nagel. Verder kreeg iedereen een zonnebril en zonnebrandcrème en dat was met de stralende zon maar goed ook!
Het pretpark kleurde geheel in Kuehne+Nagel-stijl, de hele dag blauw. En als kers op de taart was het park vanaf 19h exclusief geopend voor Kuehne+Nagel; geen lange rijen, maar lekker doorlopen! Of je favoriete attractie nou de Barron of Droomvlucht was, je zat binnen no-time in het karretje.