GLS Netherlands | Vitaliteitsweek

Tijdens de Nationale Vitaliteitsweek organiseerde La Plume Media verschillende activiteiten voor logistiek dienstverlener GLS Netherlands. Het doel: de medewerkers enthousiasmeren om meer te bewegen én hun kennis op het gebied van vitaliteit en gezondheid vergroten. GLS’ers weten, dankzij het bezoek van de fysio, nu alles over een gezonde werkhouding, het goed inrichten van hun werkplek en andere preventieve maatregelen waarmee lichamelijke klachten worden voorkomen. Ook mocht een sterk staaltje competitie niet ontbreken. De GLS-locaties gingen de strijd met elkaar aan om de meeste kilometers te roeien tijdens een roeichallenge en probeerden zo een mooie prijs te bemachtigen. Voor wie na het roeien de smaak te pakken had, stond er op elke locatie ook een tafeltennistafel en boksbal te wachten. Bewegen en gezond eten gaan natuurlijk hand in hand: daarom konden alle medewerkers zich voor extra energie tegoed doen aan de overvolle fruitmanden en gezonde repen die werden bezorgd op alle GLS-locaties.