RJC ging twee keer viral op TikTok
Vliegtuigonderhoudsbedrijf Regional Jet Center (RJC) is, met ondersteuning van La Plume Media, aan de slag gegaan met social media. Hiervoor is begin dit jaar een Social Media Raad opgericht, vol met enthousiaste RJC’ers die graag leuke en interessante foto’s en video’s over hun werk willen delen. En dat werpt z’n vruchten af, want maar liefst twee TikTok-video’s van het RJC gingen viral. Een daarvan, waarin een trotse RJC’er haar dag laat zien als vliegtuigonderhoudsmonteur, werd 65.800 keer bekeken, kreeg tientallen reacties en wel 1219 likes. Goed nieuws voor het RJC! Zo vergroten ze hun naamsbekendheid en kunnen ze aan een breed publiek laten zien hoe leuk het is om bij het RJC te werken. Dat is met deze video’s aardig gelukt, want naast de enorme aantallenviews, likes en reacties kreeg het TikTok-account van het RJC er ook nog eens meer dan 500 volgers bij!
Het creëren van organische socailmediacontent valt normaal niet in het straatje van La Plume Media. Omdat La Plume alle communicatie voor het RJC doet en dit onder hun arbeidscommunicatie valt, ging La Plume Media de uitdaging aan!
Bekijk het TikTok-account hier