Samen proeven met Gall & Gall
Drankenspeciaalzaak Gall & Gall zit traditiegetrouw rondom de feestdagen in de meest drukke periode van het jaar. Om hun medewerkers daar goed op voor te bereiden, heeft het bedrijf een speciale kerstuitzending van Gall & Gall Live georganiseerd. De uitzending omvatte onder andere een proeverij, waarvoor ruim drieduizend medewerkers thuis een borrelbox met wijnen, een champagne en een non-alcoholische versnapering ontvingen. Met deze proeverij, die misschien wel de grootste van Nederland of zelfs Europa was, wilde het bedrijf haar medewerkers bedanken voor hun harde werk het afgelopen jaar.
La Plume Media was verantwoordelijk voor de hele productie: van de line-up, het script en het aansturen van de technische ploeg, tot de inrichting van de studio en de reportages die van tevoren zijn opgenomen. Bij het project is optimaal gebruikgemaakt van de verbindende kracht van interactieve webcasts. Zo konden medewerkers vragen stellen en aan polls meedoen. We kijken alweer uit naar de volgende uitzending!